x trigger

Aboneaza-te

* obligatoriu

Intrebari frecvente

Cum pot plasa o comanda?

Comenzile pot fi plasate atat din cont (este necesar sa va creati un cont de client cu o adresa de email valabila), cat si fara sa fiti inregistrati pe site-ul nostru. Adaugati in cos produsele dorite si finalizati comanda completand campurile aferente cu date reale.

Cat dureaza procesarea si livrarea comenzilor?

Coletele sunt procesate si livrate prin curier, in 48-120 h de la receptionarea comenzilor. Coletele primite in weekend se expediaza luni sau marti. Comenzile vor fi expediate doar in acest interval, daca doriti primirea comenzii intr-o perioada ce depaseste acest interval, avem rugamintea sa plasati comanda in aproprierea datei alese.

Pentru comenzile din Europa, durata livrarii poate varia, intre 2-4 zile si se realizeaza cu UPS  INTERNATIONAL.

Pentru comenzile din afara Europei, durata livrarii poate varia intre 3-10 zile, in functie de influenta factorilor externi, si se va realiza cu UPS INTERNATIONAL.

Cat costa transportul?

Pentru comenzi mai mari de 299 lei transportul este gratuit!

Bucuresti & Tara: 20 lei

Pentru pretul transportului in Europa, exeptand Romania (ale caror costuri le aveti afisate mai sus) , costul de livrare il aflati in pagina de finalizare comanda unde selectati tara destinatara.

Expediati si in strainatate?

Livrari internationale worldwide prin UPS INTERNATIONAL

Cum pot anula o comanda?

Pentru anularea comenzii trebuie sa ne contactati telefonic: 031.005.80.80, 0724.515.514 sau 0751.017.580 sau pe e-mail contact@atmospherefashion.ro si sa solicitati anularea comenzii.

In cazul in care comanda nu a fost procesata, se anuleaza tranzactia, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului, in 3-15 zile lucratoare, in fucntie de banca emitenta a cardului.

Atunci cand comanda a fost refuzata de catre client avem nevoie ca coletul sa ajunga la depozit, apoi se initiaza procedura de creditare, daca comanda a fost achitata in avans, urmand ca suma sa se reintoarca in contul clientului in termen de maxim 14 zile calendaristice.

Cum aflu ce inseamna statusul comenzii mele?

  1. In asteptare-Comanda a fost inregistrata, urmeaza sa fie prelucrata.

  2. Finalizata-Comanda a fost procesata, factura fiscala transmisa pe email si trimisa in livrare.

  3. Anulata-Comanda a fost anulata si se primeste un email.

  4. Refuzata-Comanda a fost refuzata de catre client si se primeste factura storno.

  5. PO eroare la autorizare-Plata nu a fost finalizata (s-a parasit pagina de plata/s-au introdus gresit datele cardului/card expirat/sold epuizat).

  6. PO plata refuzata-PlatiOnline a refuzat plata (va rugam sa luati legatura cu banca).

  7. PO plata autorizata-Plata a fost autorizata, comanda a fost trimisa in procesare.

  8. PO in asteptarea decontarii-S-a solicitat incasarea sumei aferente comenzii.

  9. PO incasata-suma aferenta comenzii a fost incasata, comanda a fost expediata.

  10. PO in asteptarea rambursarii-Sa solicitat rambursarea sumei aferente comenzii.

  11. PO rambursata-suma aferenta comenzii a fost rambursata clientului.

  12. PO anulata-Tranzactia a fost anulata.

Nu am finalizat plata, cum pot prelua procesul?

In cazul in care ati intampinat erori cand ati introdus datele cardului, pentru a reincerca plata, accesati comanda si dati click Reincearca plata prin PlatiOnline. Posibilitatea Reincearca plata prin PlatiOnline este valabila 24 ore, dupa expirarea acestui termen, comanda nu mai poate fi platita.

*Nota: exista posibilitatea ca in timpul trecut de cand ati plasat comanda si pana in momentul in care ati finalizat plata, produsele sa nu mai fie in stoc, site-ul nu face rezervare pe produse.In cazul in care ati reusit sa platiti, iar produsele nu se mai afla in stoc fizic, tranzactia va fi anulata, iar banii vor fi rambursati.

Se poate factura pe firma?

In pagina Finalizeaza comanda, la sectiunea Doriti factura pe firma?, trebuie sa completati datele firmei pentru care va fi eliberata factura fiscala. Daca ati plasat comanda ca fiind persoana fizica, nu se poate genera factura pentru persoana juridica, acest lucru este valabil si pentru modificarea din persoana juridica in persoana fizica.

 

Cum imi pot modifica datele de contact?

Aveti posibilitatea sa modificati oricand datele de client accesand sectiunile Adresa si Detalii cont din Contul meu.

Cum pot sa aflu mai multe informatii despre produse/comenzi?

Colegii de la Relatii Clienti va stau la dispozitie de Luni-Duminica, in intervalul orar 09:00-17:00 telefonic 031.005.80.80, 0751.017.580 sau intervalul orar 09:00-21:00 0724.515.514, whatsapp in intervalul orar 09:00-21:00 si email contact@atmospherefashion.ro

In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre statusul comenzii, clientii inregistrati pe site pot accesa oricand sectiune Comenzi, iar pentru cei care nu au cont de client, pot urmarii statusul accesand Urmareste comanda.

Cum trimit o cerere de colaborare?

Trimiteti un email care sa include oferta/prezentarea detaliata si toate datele de contact la adresa contact@atmospherefashion.ro

Cum pot sa aflu cate puncte de recompensa am?

De punctele recompensa beneficiaza doar clientii inregistrati pe site (cei care au cont). Aceste sunt vizibile in Contul meu si la sectiunea Puncte Recompensa.

Ce sunt punctele recompensa si cum pot sa le folosesc?

Poti acumula puncte de cate ori faci cumparaturi de minim 100 lei si le poti folosi la achizitiile viitoare. Valoarea unui punct de fidelitate este de 5 % din valoarea comenzii. La cumparaturi viitoare tu poti sa platesti factura partial sau integral cu punctele acumulate.

Comenzile de minim 100 lei beneficiaza de puncte recompensa, de asemenea doar comenzile cu valoare peste 100 lei pot sa aplice punctele recompensa din cont la finalizarea comenzii.

Comenzile la care se aplica cod de reducere, nu beneficiaza de puncte recompensa.

Punctele de recompensa vor expira in termen de 90

de zile de la primirea lor.

Cum pot afla la ce produse m-am abonat pentru Notificare stoc?

Lista produselor pentru care s-a solicitat notificare , este disponibila in sectiunea Lista Dorinte din Contul Meu.

De ce nu pot sa cumpar mai multe bucati la unele produse?

Aceasta limitare ne anunta ca nu avem in stoc acel numar de produse.

ULTIMELE NOUTĂȚI

Atmosphere Fashion
© 2005 - 2024 ATMOSPHEREFASHION.RO

ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER