Cum returnezi

PROCEDURA RETUR

Dreptul de retragere din contract:

« Retragerea din contract » se referă la dreptul dvs legal de a renunta la comandă plasată prin efectuarea unui retur de marfă. Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare pe care le gășiți mai jos:

Returul se poate face în interval de 14 de zile calendaristice  de la dată la care ați intrat în posesia comenzii fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere și este achitat de client

În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:

         Completati formularul de retur de pe site.

  1. Puteti trimite returul cu orice Firma de curierat sau prin Posta Romana, plata transportului revine clientului.

  2. Echipa noastra de asistenta clienti poate face aranjamentele pentru compania noastra de curierat colaboratoare, sa preia pachetul si sa il returneze in depozitul nostru in cazul care  produsul este defect. La acel moment nu se va solicita sa platiti curierul direct pentru transportul returului.

  3. Orice retur se va face la urmatoarea adresa: SC ATMOSPHERE FACTORY  Soseaua Viilor, nr 56, sector 5, Bucuresti, telefoane: 031.005.80.80 sau 0751.017.580

  4. După ajungerea coletului la depozitul ATMOSPHERE FACTORY, se va face recepția și se va verifica dacă au fost îndeplinite condițiile de retur de mai jos.

  5. Odată verificat și acceptat returul, se va emite factura storno pe care o veti primii pe email si din acel moment in termen de maxim 14 zile calendaristice veti primii contravaloarea returului prin virament bancar, in contul precizat de dumneavoastra in formularul de retur.

  6. Clientul se obligă să returneze produsele către ATMOSPHERE FACTORY într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, cu eticheta nedegradata (rupta sau taiata), respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou. In cazul in care produsul nu are eticheta atasata produsul nu se poate returna deoarece consideram ca produsul a fost utilizat!

  7. Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite,în ambalajul original nedeteriorat.

  8. Indiferent de metoda de returnare a produselor, sunteti rugati sa pastrati dovada livrarii (de exemplu chitanta de la curier) pentru a putea dovedi ca ati returnat produsele in cazul putin probabil in care nu primim bunurile returnate.

  9. Retururile din tarile EXTRA UE  se platesc de catre client, costurile transportului si al taxelor se vor deduce din valoarea returului (return from EXTRA-UE countries are subject to the payment of customs duty and taxes.that costs are responsibility of the customer and will be deducted from the refund)

  10. Produsele care se modifica la cererea clientului (scurtat ,adaugare material,scos cupe etc) NU SE RETURNEAZA.

  11. SC ATMOSPHERE FACTORY SRL nu accepta colete retur la care se cere ramburs numerar la schimb, plata returului se va face doar prin virament bancar.

  12. Nu vom accepta retururi cu produse care prezinta urme de purtare, modificari sau spalate.

  13. Returnarea se poate face individual, nu trebuie sa returnati toate produsele primite, puteti returna partial in functie de ce produse vi se potrivesc.

 

 

SCHIMBUL DE PRODUSE

 

Daca doriti sa faceti un schimb de produse trebuie sa parcurgeti urmatorii pasi:

 

  1. TREBUIE SA COMPLETATI FORMULAR RETUR DE PE SITE 

  2.  Noi va trimitem coletul cu marimea dorita si cand ajunge curierul la dumneavoastra trebuie sa dati primul colet la schimb si sa achitati o taxa de curier de 20 lei. Noi suportam costul coletului pana la dumneavoastra, iar dumneavoastra platiti sa ajunga coletul cu marimea nepotrivita la noi.Daca doriti mai multe schimburi veti suporta taxa de transport (dus intors)

  3. Puteti returna sau schimba partial produsele din comanda, in situatia in care schimbati cu un produs mai scump veti plati diferenta, cand va ajunge coletul la dumneavoastra, iar daca schimbati cu un produs mai ieftin trebuie sa ne treceti in colet contul iban si numele titularului pentru a va putea face rambursarea diferentei.

 

 



 

 

 

 

Intrebari frecvente
Care este costul de livrare pentru retururi?


Daca returnati produsele din alte motive decat defectele acestora, sau livrarea incompleta sau incorecta, vi se va solicita sa achitati costul returnarii produselor catre noi.

 

Cat timp va dura si cum voi primi banii pentru articolele returnate?


Rambursarea va fi finalizata in termen de 14 zile de la data la care receptionam coletul, cu conditia ca produsele sa fie livrate inapoi ambalate, nefolosite si nedeteriorate. La data receptionarii coletului veti primii un email cu factura storno. Vom amana rambursarea sumelor relevante pana la data la care primim produsele nefolosite si nedeteriorate in cazul in care ni le trimiteti direct.
 Durata pentru creditarea contului dvs. poate varia si depinde de banca emitenta. Pentru detalii, contactati banca emitenta.

Pot schimba un produs/mai multe produse?


Schimbul de produse  este posibil. In cazul in care doriti sa returnati un produs /mai multe produse, va rugam sa urmati procedura de returnare descrisa mai sus.

Am primit un cadou. Il pot returna?


Daca ati primit un cadou si doriti sa il returnati, atunci clientul care a efectuat achizitia initiala va trebui sa urmeze Procedura de Retur descrisa mai sus si acestuia ii va fi rambursata suma de bani aferenta comenzii.

Am primit produsele deteriorate. Cum ar trebui sa procedez?


In momentul in care primiti comanda, va rugam sa inspectati cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura, totusi, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, va rugam sa pastrati cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactati in termen de 24 h de la primirea coletului la  numerele de telefoane
: 031.005.80.80, 0751.017.580 sau prin e-mail contact@atmospherefashion.ro

 

 

 

SC ATMOPPHERE FACTORY  nu accepta colete retur cu ramburs (bani,colet la schimb)!!


Nu vom accepta marfa care a fost purtata, modificata sau spalata.

ULTIMELE NOUTĂȚI

    Atmosphere Fashion
    © 2005 - 2024 ATMOSPHEREFASHION.RO

    ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER