Clientul ATMOSPHERE poate returna produsele achizitionate in urmatoarele situatii:
- Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site;
- Coletele ce prezinta deteriorari severe;
- Produsele ce au fost livrate gresit;
- Produsele care au marimi (grosimi) eronat comandate;
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
Clientul este obligat sa returneze produsele numai daca sunt in stare initiala ( stare perfecta, fara urme, pete si cu toate etichetele atasate ).
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
Plata transportului catre ATMOSPHERE va fi suportata de catre client.
La retrimiterea coletului(schimb) plata va fi suportata de catre noi (ATMOSPHERE).
Este necesara completarea Formularului de retur primit in colet. Produsele returnate se trimit la adresa SC SUNSHINE GIA SRL,SOS VIILOR NR 56,SECTOR 5,BUCURESTI prin orice firma de curierat sau Posta Romana,transportul fiind suportat de catre client. Toate produsele returnate trebuie sa aiba sigiliul atasat in forma nedegradata (sigiliul nu trebuie taiat, rupt sau cu scrisul decolorat)! In cazul in care produsul nu are sigiliul atasat produsul nu se poate returna deoarce consideram ca produsul a fost utilizat!
SC SUNSHINE GIA SRL nu accepta colete retur cu ramburs (bani,colet la schimb)!!