
Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
Clientul este obligat sa returneze produsele numai daca sunt in stare initiala ( stare perfecta, fara urme, pete si cu toate etichetele atasate inclusiv sigiliul de plastic) impreuna cu factura fiscala.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
Plata transportului catre ATMOSPHERE va fi suportata de catre client.
La retrimiterea coletului plata va fi suportata de catre noi (ATMOSPHERE) doar pentru coletele interne( Romania) nu si pentru cele externe .Produsele se schimba in limita stocului disponibil.
Retururile din tarile EXTRA UE se platesc de catre client,costurile transportului si al taxelor se vor deduce din valoarea returului(return from EXTRA-UE countries are subject to the payment of customs duty and taxes.that costs are responsibility of the customer and will be deducted from the refund) Produsele returnate se trimit la adresa Captive Fashion SRL,SOS VIILOR NR 56,SECTOR 5,BUCURESTI prin orice firma de curierat sau Posta Romana,transportul fiind suportat de catre client. Toate produsele returnate trebuie sa aiba eticheta atasata in forma nedegradata (eticheta nu trebuie taiata, rupta sau cu scrisul decolorat inclusiv sigiliul de plastic) In cazul in care produsul nu are eticheta atasata produsul nu se poate returna deoarce consideram ca produsul a fost utilizat!
Pentru a returna un produs va rugam sa completati formularul de retur aflat in colet cu codul produsului dorit la schimb si masura sau cont iban si titular apoi sa l puneti in coletul pe care il trimiteti.
Contactati o firma de curierat sau mergeti la posta .Trimite ti un colet simplu fara a cere nimic in schimb
Produsele care se modifica la cererea clientului(scurtat ,adaugare material,scos cupe etc)NU SE RETURNEAZA.
Captive Fashion SRL nu accepta colete retur cu ramburs (bani,colet la schimb)!!
Nu vom accepta marfa care a fost purtata, modificata sau spalata.